
Huoltoinfo
Yhteystiedot:
Uudenmaan Sahkolaitehuolto Oy
010 508 5150
huolto@uslh.fi
Huoltoajankohta
Tekstiviestillä/sähköpostilla Teille ilmoitettu ajankohta on saapumisaika +/- 1 tunti.
Huomioitavaa huoltoon liittyen
Porealtaat:
- Altaalle pitää olla vapaa pääsy (vähintään 50cm tilaa) kaikilta kyljiltä, eteenkin jos kyseessä on vuodon korjaus./etsintä
- Altaan kyljet pitää saada auki, mitään terassi- yms rakenteita ei saa olla esteenä. Terassia emme ala purkamaan (eikä kasamaan).
- Teidän ei tarvitse olla paikalla jos altaalle on vapaa pääsy, ja saamme altaan sähköt saa kytkettyä päälle ja pois
- Allasta ei tarvitse tyhjentää. Tarvittaessa tyhjennämme altaan ulkoiseen säiliöön, mistä siirrämme vedet takaisin altaaseen korjauksen jälkeen.
- Lähtökohtaisesti lähetämme paikalle yhden huoltomiehen, joten emme pysty siirtämään allasta "parempaan paikkaan" korjauksen suorittamiseksi.
Saunat:
- Kustannusarvio ei pidä sisällään lauteiden purkua ja kasausta, eikä lauteita aleta purkamaan työn suorittamiseksi. Yksittäisiä, ilman työkaluja poistettavia, moduuleja siirretään sivuun.
- Kustannusarvioon ei sisälly kivien poisto ja/tai ladonta, ellei siitä erikseen ole ilmoitettu, ja näin ollen sille on varattu lisäaikaa.
- HetiValmis-tyyppiset kiukaat pitää olla kytketty pois päältä niin, että kiuas on kylmä ennen huoltotyön aloittamista.
Laskutus
- Laskutamme käynnin jälkeen joko paperilaskulla postin kautta, tai sähköpostilla.
- Takuutyönä tilatusta työstä, joka osoittautuu takuun ulkopuoliseksi, laskutamme tilaajaa.
- Turhasta käynnistä veloitamme, kuten normaalista huoltokäynnistä
- Paperilaskusta veloitamme 5 EUR toimitus- ja käsittelykuluja..
- Laskutussähköpostin, ja muut mahdolliset laskutustiedot, voi ilmoittaa ennakkoon sähköpostilla tai viimeistään käynnin yhteydessä.
- Matka- ja työaika 95eur/h, alkavalta puolelta tunnilta. Minimiveloitus 1h.
- Matkakulut 75eur PK-seudulla, 1,50eur/km muut alueet
- Maksuehto 14pv netto
Tilauksen peruuttaminen/siirtäminen
- Voitte peruutta huoltoajan, tai ehdottaa uutta huoltoaikaa, ilmoittamalla siitä meille, puhelimitse tai sähköpostilla. Varausviestiin ei voi vastata.
- Jos me joudumme siirtämään työn suoritusajankohtaa, saatte siitä uuden varausvahvistuksen..