Huoltoinfo

Yhteystiedot:

Uudenmaan Sahkolaitehuolto Oy

010 508 5150

huolto@uslh.fi

Huoltoajankohta

Tekstiviestillä/sähköpostilla Teille ilmoitettu ajankohta on saapumisaika +/- 1 tunti.

Huomioitavaa huoltoon liittyen

Porealtaat:

  • Altaalle pitää olla vapaa pääsy (vähintään 50cm tilaa) kaikilta kyljiltä, eteenkin jos kyseessä on vuodon korjaus./etsintä
  • Altaan kyljet pitää saada auki, mitään terassi- yms rakenteita ei saa olla esteenä.
  • Terassia emme ala purkamaan (eikä kasamaan).
  • Teidän ei tarvitse olla paikalla jos altaalle on vapaa pääsy, ja saamme altaan sähköt saa kytkettyä päälle ja pois 
  • Allasta ei tarvitse tyhjentää. Tarvittaessa tyhjennämme altaan ulkoiseen säiliöön, mistä siirrämme vedet takaisin altaaseen korjauksen jälkeen.
  • Lähtökohtaisesti lähetämme paikalle yhden huoltomiehen, joten emme pysty siirtämään allasta "parempaan paikkaan" korjauksen suorittamiseksi.

Saunat:

  • Kustannusarvio ei pidä sisällään lauteiden purkua ja kasausta, eikä lauteita aleta purkamaan työn suorittamiseksi. Yksittäisiä, ilman työkaluja poistettavia, moduuleja siirretään sivuun.
  • Kustannusarvioon ei sisälly kivien poisto ja/tai ladonta, ellei  siitä erikseen ole ilmoitettu, ja näin ollen sille on varattu lisäaikaa.
  • HetiValmis-tyyppiset kiukaat pitää olla kytketty pois päältä niin, että kiuas on kylmä ennen huoltotyön aloittamista.

Laskutus

  • Laskutamme käynnin jälkeen joko paperilaskulla postin kautta, tai sähköpostilla.
  • Takuutyönä tilatusta työstä, joka osoittautuu takuun ulkopuoliseksi, laskutamme tilaajaa.
  • Turhasta käynnistä veloitamme, kuten normaalista huoltokäynnistä
  • Paperilaskusta veloitamme 2EUR toimitus- ja käsittelykuluja..
  • Laskutussähköpostin, ja muut mahdolliset laskutustiedot, voi ilmoittaa ennakkoon sähköpostilla tai viimeistään käynnin yhteydessä.
  • Maksuehto 14pv netto

Tilauksen peruuttaminen/siirtäminen

  • Voitte peruutta huoltoajan, tai ehdottaa uutta huoltoaikaa, ilmoittamalla siitä meille, puhelimitse tai sähköpostilla. Varausviestiin ei voi vastata.
  • Jos me joudumme siirtämään työn suoritusajankohtaa, saatte siitä uuden varausvahvistuksen..